![]() |
|
| Registreer | FAQ | Kalender | Markeer forums als gelezen |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
En welkom! |
|
|
|||
|
|||
|
ja precies
|
|
|
||||
|
||||
|
01. Naam: Iris
02. Gebruikersnaam: Iris_Engel 03. Woonplaats: Arnhem 04. Geboortedatum: 1988 dus 21 jaartjes jong op het moment 05. Kleur ogen: Groen/grijs met een bruin randje (lekker ingewikkeld XD) 06. Kleur haar: Dat wisseld. Nu is het rood/bruin 07. Lengte: 1.71 metertjes 08. Werk of school: Studie Criminologie 09. Single: Hardstikke vrijgezellig (De flauwste opmerking ooit )10. Schoenmaat: Schoenmaat? uhmm...40, why? ![]() 11. Hobby's: Lezen, Naar het theater, Dagdromen, Schrijven, Films kijken, Shoppen, Creatief bezig zijn (Tekenen, beeldjes maken, etc, etc, etc )12. Broers/zussen: Een zus(je) 13. Thuiswonend/samenwonend/alleenwonend: Alleenwonend 14. Wat is het eerste wat je doet als je opstaat s'morgens: Mijn e-mail checken (Triest, ik weet het )15. Wat doe je in het weekend: 16. Hoe ben je op Biskwie.com terechtgekomen: Gelokt ![]() 17. Mijn droom: Dat mijn kinderboeken ooit verfilmd worden 18. Favoriete muziek: Het ligt aan mijn stemming die dag. Momenteel heb ik The Corrs opstaan... 19. Favoriete film: Moulin Rouge, oh zo romantisch^^ 20. Favoriete boek: Schijnbewegingen, The princess bride, De ontvoerde princes, The princess and the captain...uhmm ik zie nu opeens een trend in mijn favoriete boeken, haha ![]() 21. Favoriete dier: Het verschilt, maar alles wat jong en knuffelig krijgt van mijn een grote 'awwww, wat schattig!" en wil ik in zijn/haar wangetjes knijpen ![]() 22. Wat is je grootste blunder tot nu toe: Pffff, heb je even? Dat vertel ik wel als ik je wat beter ken ![]() 23. Als je een dag iemand anders zou mogen zijn wie zou je dan willen zijn: Een van de balletdanseressen van het Russisch ballet... (don't ask...) 24. Alcohol of alcoholvrij: Meestal alcoholvrij, maar voor de gezelligheid drink ik weleens mee 25. Welke radio omroep luister je het meest: Skyradio 26. Wat doe je het liefste op vakantie: Droomachtige plaatsen bezoeken zoals kathedralen en bossen om inspiratie op te doen. 27. Waar kan iemand je s'nachts voor wakker maken: Alle lekkers met mokka/koffie-smaak, behalve koffie want dat vind ik dan wel weer vies ![]() 28. Favoriete eten: Ik ben gek op Oosters eten ![]() 29. Ben je netjes of slordig: Laten we het er op houden dat ik houdt van een opgeruimde chaos ![]() 30. Dagmens of nachtdier: Nachtdier, definately! 31. Wat is je mening over de euro: Zolang hij maar op mijn rekening staat heb ik alleen maar lof voor de euro ![]() 32. Zoet of hartig: Dat wisseld zich af. Momenteel heb ik eigenlijk wel trek in wat chocolade...
|
|
|
||||
|
||||
|
Welkom!
![]()
|
||||
|
||||
|
01. Naam:
02. Gebruikersnaam: Badeendje 03. Woonplaats: 30min van Eindhoven 04. Geboortedatum: maak ik ook nog niet bekend tot ik de webcamtest heb ondergaan en in t privè gedeelte kan , ben iig 2005. Kleur ogen: een blauw een groen 06. Kleur haar: blond 07. Lengte: 174 08. Werk of school: nog huisvrouw 09. Single: nope 10. Schoenmaat: 39/40 11. Hobby's: forummen, facebook 12. Broers/zussen : 2 zussen 13. Thuiswonend/samenwonend/alleenwonend: samenwonend 14. Wat is het eerste wat je doet als je opstaat s'morgens: balen dat het alweer tijd is om op te staan 15. Wat doe je in het weekend: Vanalles 16. Hoe ben je op Biskwie.com terechtgekomen: via een ander forum 17. Mijn droom: een eigen pedicure/-nagelsalon hebben 18. Favoriete muziek: rock/metal 19. Favoriete film: Lord of the Rings 20. Favoriete boek: geen een 21. Favoriete dier: (albino) Python 22. Wat is je grootste blunder tot nu toe: zou het niet weten.. 23. Als je een dag iemand anders zou mogen zijn wie zou je dan willen zijn: Christina Aguilera 24. Alcohol of alcoholvrij: alcohol 25. Welke radio omroep luister je het meest: als ik al radio luister, 3FM 26. Wat doe je het liefste op vakantie: Safaritocht maken ofzo 27. Waar kan iemand je s'nachts voor wakker maken : nergens voor ![]() 28. Favoriete eten: Italiaans of Hollandse pot 29. Ben je netjes of slordig: Allebei 30. Dagmens of nachtdier: Nachtdier 31. Wat is je mening over de euro: Hij laat zich te weinig zien in mijn beurs! 32. Zoet of hartig: Zoet |
|
|
||||
|
||||
|
Welkom
|
|||
|
|||
|
Hé Biskwie - ik zie zo weinig van die meiden die hier wel een berichtje geplaatst hebben terug op de site zelf - how come? Blijken ze allemaal man te zijn na de webcam-check?
|
||||
|
||||
|
Nee
(dat zou erg zijn )De meesten hebben zich helaas (nog) niet aangemeld voor de webcamcheck.
|
|||
|
|||
|
Hallo, ik ben nieuw, wil graag weten wat je bijv. moet doen met de webcam test? Ik vind het niet zo prettig als ik niet weet wat er komen gaat dan met de webcam?
|
|
|
||||
|
||||
|
Welkom Liesje
![]() In het subforum "Biskwie.com Welkom" (waar je nu in zit) en dan het topic "Welkom begin hier met lezen" staat uitgelegd hoe het allemaal werkt betreft de webcamtest ![]() Tot spreeks