![]() |
|
| Registreer | FAQ | Kalender | Markeer forums als gelezen |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Hey,
Is er ook een chat op dit forum? groetjes |
|
|
||||
|
||||
|
Die zal er binnenkort weer komen met de updates
|
||||
|
||||
|
01. Naam: Danielle
02. Gebruikersnaam: daantjepower 03. Woonplaats: pernis 04. Geboortedatum: 20-04-1981 05. Kleur ogen: blauw 06. Kleur haar: bruin 07. Lengte: halflang 08. Werk of school: werk 09. Single: gelukkig niet heb een lieve partner 10. Schoenmaat: 41/42 11. Hobby's :uitstapjes met vriendinnen,msn verslaafd,op de bank met leesboekje en lekkere thee 12. Broers/zussen : broer 13. Thuiswonend/samenwonend/alleenwonend: samenwonend 14. Wat is het eerste wat je doet als je opstaat s'morgens: kijken of er nog iemand naast me ligt 15. Wat doe je in het weekend: meestal veel te veel 16. Hoe ben je op Biskwie.com terechtgekomen: eerder profiel 17. Mijn droom: een kindje 18. Favoriete muziek: 19. Favoriete film: wisselt vrij veel ligt echt aan de bui 20. Favoriete boek: mijn geheim haha 21. Favoriete dier: mijn eigen maine coon mika 22. Wat is je grootste blunder tot nu toe: heb ik zaak in de zin van net het verkeerde zeggen 23. Als je een dag iemand anders zou mogen zijn wie zou je dan willen zijn: mijn partner kijken of ik soms echt zo erg ben 24. Alcohol of alcoholvrij: drink vrijwel nooit 25. Welke radio omroep luister je het meest: 538 26. Wat doe je het liefste op vakantie: uitstapjes 27. Waar kan iemand je s'nachts voor wakker maken : een mooie vrouw of als er echt problemen zijn 28. Favoriete eten: uit eten 29. Ben je netjes of slordig: ik denk er tussen in 30. Dagmens of nachtdier: alles behavle ochtendmens 31. Wat is je mening over de euro: ben er nu welaan gewend 32. Zoet of hartig: lekker zoet met een hartige bite |
|
|
||||
|
||||
|
Welkom terug
|
|||
|
|||
|
even aan het rondkijken,al kom ik nog niet ver hahaha...
klopt het dat mijn profiel nog niet geactiv. is? kan namelijk mijn profielplaatje niet aanpassen...of ben ik het ontzettend verkeerd aan t doen
|
|
|
|||
|
|||
|
01. Naam: Yara
02. Gebruikersnaam: Aray>Yara 03. Woonplaats: Alkmaar 04. Geboortedatum: Bijna 20 jaar, dat is voldoende informatie ![]() 05. Kleur ogen: Groen met een blauw randje 06. Kleur haar: Zwart 07. Lengte: 1.60 08. Werk of school: Beide. Werken doe ik in een kledingwinkel en ik volg een HBO opleiding 09. Single: Ja 10. Schoenmaat: 38 11. Hobby's: winkelen, sporten, snowboarden, uitgaan en nog véél meer dingen! 12. Broers/zussen : 1 zusje 13. Thuiswonend/samenwonend/alleenwonend: Thuiswonend 14. Wat is het eerste wat je doet als je opstaat s'morgens: Mijn mail checken 15. Wat doe je in het weekend: Werken, uitgaan en sporten 16. Hoe ben je op Biskwie.com terechtgekomen: Via google 17. Mijn droom: Een leuke baan in de toekomst hebben 18. Favoriete muziek: Van alles.. Rnb, dance, trance, house etc 19. Favoriete film: Ik ben heel slecht in het onthouden van titels 20. Favoriete boek: Komt een vrouw bij de dokter 21. Favoriete dier: die heb ik niet 22. Wat is je grootste blunder tot nu toe: Haha. Dat zijn er zoveel ![]() 23. Als je een dag iemand anders zou mogen zijn wie zou je dan willen zijn: Een man! 24. Alcohol of alcoholvrij: ik probeer alcoholvrij te zijn maar alcohol op zijn tijd is ook lekker. 25. Welke radio omroep luister je het meest: wild, slam fm 26. Wat doe je het liefste op vakantie: uitgaan, bruin worden en relaxen! 27. Waar kan iemand je s'nachts voor wakker maken : voor alles eigenlijk 28. Favoriete eten: Pasta, salades en fruit hmmm 29. Ben je netjes of slordig: ik ben ontzettend slordig 30. Dagmens of nachtdier: beide 31. Wat is je mening over de euro: Leer er mee leven 32. Zoet of hartig Hartig Geen idee hoe je een foto moet plaatsen! |
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
![]() Voor fullmember te worden en de gehele website te zien lees "welkom, begin hier met lezen". Citaat:
![]() Hoe je precies een foto moet plaatsen staat uitgelegd in de FAQ. De uitleg kun je vinden door te zoeken op het trefwoord "foto". Succes!
|
||||
|
||||
|
01. Naam: Ireen
02. Gebruikersnaam: Ireen 03. Woonplaats: Assen 04. Geboortedatum: 23/08/1981 05. Kleur ogen: bruin met een beetje groen 06. Kleur haar: van nature bruin maar nu zwart 07. Lengte: 1.73 08. Werk of school: beide momenteel 09. Single: vaste relatie met een man 10. Schoenmaat: 39 11. Hobby's: powerkiten, strandwandelingen, lezen 12. Broers/zussen : 2 broers, 1 stiefbroer, 1 stiefzus (allen jonger als mij) 13. Thuiswonend/samenwonend/alleenwonend: samenwonend 14. Wat is het eerste wat je doet als je opstaat s'morgens: Koffie maken 15. Wat doe je in het weekend: Werken / zorgen voor kids / genieten van het leven 16. Hoe ben je op Biskwie.com terechtgekomen: via een link op www.bi-forum.nl 17. Mijn droom: Pffff, dat zijn er vele 18. Favoriete muziek: Metallica / Sonata Artica / Savatage / Anouk / pink / enz 19. Favoriete film: te veel om op te noemen, threesome is wel een alltime favourite 20. Favoriete boek: Alles met spanning en sensatie (momenteel alleen Studie boeken helaas) 21. Favoriete dier: Ik lust alles 22. Wat is je grootste blunder tot nu toe: Een vraag aan een nogal volle dame, wanneer ben je uitgerekend…. Oeps mw was niet zwanger 23. Als je een dag iemand anders zou mogen zijn wie zou je dan willen zijn: zou wel eens een dag een man willen zijn 24. Alcohol of alcoholvrij: alcohol 25. Welke radio omroep luister je het meest: Qmusic 26. Wat doe je het liefste op vakantie: actief bezig zijn, genietend van warm weer 27. Waar kan iemand je s'nachts voor wakker maken : sex 28. Favoriete eten: alles met pasta of rijst 29. Ben je netjes of slordig ik noem het liever chaotisch 30. Dagmens of nachtdier: nachtdier (door kinderen en werk gedwongen in een dag ritme) 31. Wat is je mening over de euro: is een prima betaal middel 32. Zoet of hartig: een goede mix van beide |
|
|
|||
|
|||
|
Naam: Anja
Gebruikersnaam: Malika Woonplaats: Rotterdam Geboortedatum: 8 december 1976 Kleur ogen: groen Kleur haar: blond Lengte: 1.80 Werk of school: werken bij gemeente Single: ben net weer vrijgezel. Schoenmaat: 41/42 Hobby's: skaten, wandelen, muziek, pc, m’n katten, tv Thuiswonend/samenwonend/alleenwonend: samenwonen met (sinds kort) ex. Hij is haastig op zoek naar nieuwe woonruimte Wat is het eerste wat je doet als je opstaat s'morgens: koffie zetten en de katten eten geven Wat doe je in het weekend: proberen uit te slapen, als de katten het toelaten. Huishouden, relaxen, de stad in, boodschappen doen Hoe ben je op Biskwie.com terechtgekomen: googlen Favoriete muziek: 80’s, pop, rock, Nederpop Favoriete film: Dirty Dancing, Pirates of the Carribean, Pretty Woman, Top Gun, Vet Hard en nog meer Favoriete boek: hou niet van lezen Welke radio omroep luister je het meest: 3fm en Veronica Wat doe je het liefste op vakantie: wandelen en dingen ondernemen. Ook wel lekker relaxen Favoriete eten: pasta gerechten en rijst Ben je netjes of slordig: perfectionistisch Dagmens of nachtdier: dagmens Zoet of hartig: hartig Sterrenbeeld : boogschutter Stad of platteland : stad Huisdieren : Mijn 2 katten Chanel en Tommie Avontuur of rustig : avontuur Lievelingskleur : blauw Trouwen of samenwonen : voorlopig even geen van beide, misschien weer eens samenwonen Zon of sneeuw : zon Droomauto : Peugeot, Hummer Hoeveel kinderen wil/heb je : geen Beste slaapplaats : mijn eigen bed De liefste personen die je kent : mijn 2 beste vrienden Piercing wat en waar : nee Tattoo : nee Rook je : nee Favoriete stad : Rotterdam Geloof je in liefde op het eerste gezicht : nee Wie/wat mis je op dit moment : liefde Knuffel of kus: allebei Ben je momenteel verliefd : nee Je grootste droom: dat er ooit een prins/prinses op het witte paard langs komt in mijn leven |
|
|
||||
|
||||
|
Welkom!
![]()