![]() |
|
| Registreer | FAQ | Kalender | Markeer forums als gelezen |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
||||
|
||||
|
01. Naam: Greta
02. Gebruikersnaam: *greetje* 03. Woonplaats: Belgisch Limburg 04. Geboortedatum: 7 januari 1978 06. Kleur haar: momenteel donkerbruin 07. Lengte: 1,71 08. Werk of school: Begeleider kinderen met een handicap en autisme en deeltijds in opleiding voor gegradueerde in de Orthopedagogie 09. Single: LAT relatie met een vrouw 10. Schoenmaat: 41 11. Hobby's: tekenen, wandelen, studeren, mama zijn 12. Broers/zussen : geen 13. Thuiswonend/samenwonend/alleenwonend: alleenstaande moeder 14. Wat is het eerste wat je doet als je opstaat s'morgens: ochtendritueel, kindjes verzorgen, naar school brengen en gaan werken 15. Wat doe je in het weekend: Uitstapjes met de kinderen en als de kinderen er niet zijn (bij hun papa) tijd doorbrengen met vrienden en partner 16. Hoe ben je op Biskwie.com terechtgekomen: google 17. Mijn droom: Iets belangrijk bereiken, oprichten voor onze zwakkere medemens 18. Favoriete muziek: muziek met karakter 19. Favoriete film: Armageddon 20. Favoriete boek: Het Parfum, Patrick Süskind 21. Favoriete dier: hond 22. Wat is je grootste blunder tot nu toe: Mijn eigen leeftijd niet gezegd krijgen tijdens een sollicitatie 23. Als je een dag iemand anders zou mogen zijn wie zou je dan willen zijn: Dalai Lama 24. Alcohol of alcoholvrij: Ik drink graag alcohol bij gelegenheden 25. Welke radio omroep luister je het meest: Eentje met weinig babbel en veel bekende nummers 26. Wat doe je het liefste op vakantie: Tot rust komen in de natuur 27. Waar kan iemand je s'nachts voor wakker maken: Als iemand in de put zit, mag dat 28. Favoriete eten: groetenpuré, salades 29. Ben je netjes of slordig: beiden, afhankelijk van de omstandigheden, een netjes huis, goed verzorgd, maar slordig bij formele taken 30. Dagmens of nachtdier: Nachtdier 31. Wat is je mening over de euro: gewoon geworden 32. Zoet of hartig: hartig
|
||||
|
||||
|
Leuk, Greetje!
|
|
|
||||
|
||||
|
Leuk leuk
|
|||
|
|||
|
01. Naam: liever niet bekend
02. Gebruikersnaam: Isabella. 03. Woonplaats: Amsterdam. 04. Geboortedatum: 1989 05. Kleur ogen: bruin 06. Kleur haar: bruin 07. Lengte: 1,70 08. Werk of school: vrijwilligerswerk 09. Single: jazeker 10. Schoenmaat: x 11. Hobby's: shoppen, chatten 12. Broers/zussen : nee 13. Thuiswonend/samenwonend/alleenwonend: alleenwonend 14. Wat is het eerste wat je doet als je opstaat s'morgens: met me hond en kat spelen 15. Wat doe je in het weekend: uitgaan 16. Hoe ben je op Biskwie.com terechtgekomen: google 17. Mijn droom: rijk zijn 18. Favoriete muziek: rb & pop 19. Favoriete film: 20. Favoriete boek: 21. Favoriete dier: kat-hond 22. Wat is je grootste blunder tot nu toe: 23. Als je een dag iemand anders zou mogen zijn wie zou je dan willen zijn: Geen idee ![]() 24. Alcohol of alcoholvrij: vrij 25. Welke radio omroep luister je het meest: x 26. Wat doe je het liefste op vakantie: zwemmen! 27. Waar kan iemand je s'nachts voor wakker maken : pizza 28. Favoriete eten: pizza 29. Ben je netjes of slordig: beide 30. Dagmens of nachtdier: dag 31. Wat is je mening over de euro: hadden ze nooit in moeten voeren :S 32. Zoet of hartig: wat?
|